Oferta jest skierowana do klientów indywidualnych którzy chcą skorzystać z naszych usług .

Sprawdź w zakładce oferta co możemy dla Ciebie zrobić.

Oferujemy bardzo przystępne , promocyjne ceny chiptuningu, chcemy by usługi te poprzez dobrą cenę wraz z zachowaniem wysokiego standardu wykonania usługi, stały się dostępne dla wszystkich.

Dbając o Państwa satysfakcje umożliwiamy bezpłatną usługę zwiększenia mocy w Państwa samochodzie!

Oferta polega na zwiększeniu mocy wraz z momentem obrotowym w Państwa samochodzie , umożliwiające przetestowanie przez Państwa stworzonej przez nas modyfikacji, jeśli nie będą Państwo usatysfakcjonowani osiągami swojego auta powrócimy do oryginalnego fabrycznego oprogramowania bez ponoszenia przez Państwa jakichkolwiek kosztów. Nie zapłacicie nic!

Posiadamy kilkadziesiąt punktów w Polsce i za granicą, gdzie możesz skorzystać z naszych usług!

Sprawdź listę naszych punktów i umów sie w dogodnym dla siebie miejscu bezpośrednio z nami lub z właścicielem punktu, w którym chcesz skorzystać z naszych usług.

Dojeżdżamy do klientów na terenie województw małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego!

 

Oferta

Modyfikacje oprogramowania elektroniki systemów wtryskowych przez modyfikacje oprogramowania elektroniki rozumiemy zmianę fabrycznego oprogramowania celem osiągnięcia określonego celu np. podniesienia mocy wraz z momentem obrotowym jednostki napędowej pojazdu , wyłączenie DPF itd.

Proces wykonania usługi modyfikacji oprogramowania możemy podzielić na dwie części (etapy):

Pierwszy to Odczyt i zapis oprogramowania z i do sterownika;

Chcąc wykonać jakakolwiek modyfikacje oprogramowania sterownika musimy go pobrać ze sterownika, a następnie po modyfikacji zapisać do sterownika.

Jest wiele rożnych metod i sposobów zapisu i odczytu oprogramowania, poniżej krótko opiszemy kilka podstawowych metod:

Fizyczna wymiana pamięci sterownika – w starszych sterownikach jedyną możliwością wymiany oprogramowania jest fizyczna wymiana układów scalonych będących pamięcią eprom. Są to pamięci, które nie pozwalają się zapisać ponownie, są raz zaprogramowane przez producenta, niema możliwości ponownego użycia (zapisu) takiej pamięci,  zdarzają się też czasem pamięci, które posiadają możliwość kasowania promieniami UV. Niekiedy w sterownikach znajdują sie też pamięci, które mają możliwości ponownego użycia , wykasowania i zapisu – eprom flash , eeprom , procesor lub mikrokontroler. Ale zawsze w starszych sterownikach konieczne jest wylutowanie pamięci z płyty, a następnie przeprogramowanie lub wymiana na nowe pamięci i ponowne ich wlutowanie na płytę.

W bardzo dużym uogólnieniu sterowniki z tej rodziny występują w samochodach do około 2000 roku. Czas wykonania usługi dla takiego sterownika wraz z demontażem i montażem sterownika silnika z i do samochodu może wynosić do 2 godz.

Flashowanie sterownika poprzez złącze diagnostyczne pojazdu – w sterownikach silników od około 2000 roku występują sterowniki z możliwością wymiany oprogramowania poprzez złącze diagnostyczne przy użyciu rożnych protokołów komunikacyjnych takich jak KWP , CAN UDS , VPW itp.

Sterowniki te posiadają pamięci flash z możliwością odczytu , zapisu oraz kasowania , rodzina EDC15 , rodzina EDC16 z równoległą możliwością korzystania z portu BDM wewnątrz sterownika , rodzina EDC17 z procesorami Infineon-Tricore częściowo obsługiwana przez złącze, czasami konieczne jest w tej rodzinie użyciu funkcji bootmode (konieczne otwarcie sterownika), w rodzinie tej często występuje zabezpieczenia anti tuning protection, które trzeba obejść, ponadto występuje jeszcze wiele innych sterowników obsługiwanych rożnymi metodami m. innymi ST- boot mode , nowsze procesory motoroli serii MPC55XX -nexus ,renesas , itd.

Drugi etap modyfikacji to sama edycja oprogramowania polegająca na odnalezieniu i zmodyfikowaniu w programie sterownika rożnych map sterujących praca silnika,w zależności od rodzaju sterownika map tych w programie może być kilkanaście, kilkadziesiąt lub nawet kilkaset. Sukces poprawnej i optymalnej modyfikacji oprogramowania polega na odnalezieniu właściwych, kluczowych map odpowiadających za prace silnika i właściwej ich edycji. Podczas edytowania  oprogramowania czasami konieczne jest obliczenie sum kontrolnych będących zabezpieczeniem sterownika przed nieuprawniona modyfikacja lub awaria samej pamięci.

Wszystkie modyfikacje oprogramowania oraz ich odczyt i zapis są wykonywane przez nasza firmę przy użyciu oryginalnych , licencjonowanych programów renomowanych światowych firm.